VISUAL CONTENT na Instagramie

Dostępność: duża ilość
Cena: 350,00 zł 350.00
ilość szt.

towar niedostępny

* - Pole wymagane

Opis

Visual Content to bez wątpienia najważniejsze hasło ostatniej dekady. Instagram sprawił, że formy wizualne, zwłaszcza zdjęcia stały się domeną każdego - nie tylko fotografów, ale też twórców marek, twórców contentu i osób prywatnych. Razem z Lindą Parys przygotowaliśmy dla Ciebie szkolenie o wizualnym aspekcie Instagrama, głównie pod względem tworzenia feedu, zdjęć i kompozycji. 

Na szkoleniu dowiesz się
Jak kreować content, który "dobrze się czyta". Jak sprawić, aby Instagram przykuwał wzrok i opowiadał historię, za którą chce się podążyć. Czy feed na Instagramie powinien być spójny, czy może liczy się spontaniczność? Czy kolory mają znaczenie? Jak tworzyć dobre kompozycje na zdjęciach? Czym różni się flat lay od packshotu i lookbooka?Jakie są zasady tworzenia dobrych zdjęć? 

Dla kogo jest to szkolenie?
Dla właścicieli marek produktowych i osobistych, dla twórców contentu, osób pracujących w social mediach, dla początkujących fotografów oraz dla osób prywatnych. 

Plan szkolenia:
1. Content wizualny: definicja, rodzaje contentu, obecne trendy w tworzeniu contentu

2. Strategia tworzenia contentu na Instagramie:

- jak planować feed na Instagramie    

- co warto wziąć pod uwagę                                                                                                        

- czy warto go planować z wyprzedzeniem czy tworzyć spontanicznie i bazować na RTM

3.Dlaczego dane konto na instagramie wydaje nam się spójne, czyli zasady tworzenia feedu (kolorystyka, kompozycja, historia, motyw przewodni, produkt, tło) 

4. Tworzenie moodboardu 

5. Flatlay/ set design/ packshot/ lookbook/ edytorial - definicja i różnice, jak się nimi posługiwać, jak wkomponować je w feed na Instagramie

6. Podstawowe zasady kompozycji i tworzenia obrazów/ zdjęć 

7. Zdjęcia, które opowiadają historie - kontekst i znaczenie

8. Strategia działań i pozycjonowania marki na instagramie - wyróżnik marki/ budowanie zaangażowania odbiorców/ cele

9. Visual Content a Omnichannel Marketing - nie samym instagramem marka żyje. O czym jeszcze warto pamiętać budując spójny wizualnie brand.

10. Praca na wybranych case studies oraz przykładach nadesłanych przez uczestników

11. Q&A

Kto prowadzi

Linda Parys - fotografka, art director, założycielka Fu-Ku Concept Store - jednego z pierwszych w Polsce butików zrzeszających polskie marki modowe oraz pierwszego Fashion Truck'a z autorską modą. Obecnie CEO agencji wizerunkowej Fu-Ku Creative Concept zajmującej się doradztwem z zakresu prowadzenia i strategii marek osobistych, rozwijaniu kontentu wizualnego, prowadzenia social media oraz działań kreatywnych dla firm z branży mody i lifestyle.

Jako wykładowca akademicki współpracuje z Uniwersytetem Wrocławskim oraz Szkołą Marzeny Daleckiej (Stylizacja i Fotografia). Prelegentka m.in na TEDxUwr, Creative Morning, FuckUp Nights, Zawartości (SWPS), krakowski Fashion Night, wrocławska konferencjach Moda a Biznes.

Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu na kierunku Fotografia i Multimedia oraz Sztuka Mediów (licencjat i mgr), Międzynarodowego Forum Fotografii Kwadrat, Akademii Wizażu i Stylizacji we Wrocławiu, Filologii Francuskiej na Uniwersytecie Wrocławskim, Visual Merchandising w London College of Fashion a także licznych szkoleń m.in w Via Moda (Omnichanel Marketing w Modzie).

Prywatnie wielbicielka przelewowej kawy o poranku, długich rozmów o zmierzchu, dobrych książek, pysznych wege kolacji i jogi. Wszędzie gdzie może porusza się na rowerze.

Pozostałe informacje

CENA: 390 zł

Istnieje możliwość wystawienia faktury.

Szkolenie ma charakter ONLINE i jest JEDNODNIOWE.

Odbywa się w dniu 26 września 2021 w godzinach: 10:00-16:30.                     

Podczas szkolenia przewidziana jest przerwa na lunch. 

LICZBA MIEJSC JEST OGRANICZONA.

Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat.

Jeśli nie możesz wziąć udziału w szkoleniu w wyznaczonym terminie, zobacz ofertę szkolenia w wersji video.

Szkolenie ma formę konferencji video za pomocą bardzo przyjaznego programu ZOOM. Platforma jest łatwa i prosta w użyciu, uczestnik wgrywa się za pomocą nadesłanego linka. Link działa na telefonie oraz na komputerze.

Zapisując się na to szkolenie, akceptujesz jednocześnie regulamin naszych szkoleń, który znajdziesz tu.

Do zobaczenia!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl