Witamy w naszym sklepie!

Szukaj

PR MARKETING

Szkolenie skierowane jest do właścicieli własnych marek, PR’owców, marketerów, pracowników działów strategicznych, pasjonatów marketingu i działań kryzysowych. Szkolenie porusza kwestie, które skierowane są zarówno do małych, jak i średnich, czy dużych biznesów. Porusza zagadnienia marketingowe, jak i działania PR’owe. Pomaga zbudować podwaliny pod przemyślaną, efektywną i długofalową strategię marki.

O SZKOLENIU


PR i marketing to pojęcia, które się przenikają, ale często traktowane są w osobnych kategoriach. Nasze szkolenie PR MARKETING zderza ze sobą oba zagadnienia i łączy w całość. Dlaczego? Bo nie ma dobrego marketingu bez dobrego PR’u i nie ma dobrego PR’u bez dobrego marketingu. Jedno wynika z drugiego i oba czynniki składają się na długofalowy sukces twojej marki lub biznesu, w którym działasz.
PR odpowiada za strategię komunikacji z otoczeniem: z prasą, z klientami, z agencjami, z potencjalnymi partnerami czy sponsorami. PR wychodzi na przeciw oczekiwaniom odbiorców i obserwatorów marki. PR to każdy mail wysłany do odbiorcy marki, to każda notka prasowa, to post na social mediach, a także działania o charakterze marketingowym. W dobie biznesów online PR jest składnikiem, którego nie można dłużej ignorować. Często decyduje o być albo nie być danej marki. Zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych, które zdarzyć mogą się w każdej działalności.

PLAN SZKOLENIA

Dzień I

1. Różnice pomiędzy PR a digital marketingiem.

2. PR w czasach pandemii i dominacji komunikacji online.

3. Czy informacje prasowe są jeszcze komuś potrzebne?

4. Dziennikarze vs. ambasadorzy marki (influencerzy) - czy inwestowanie w prasę ma jeszcze sens?

Dzień II

1. Kryzysy wizerunkowe - jak reagować i czego nie robić

2. Jak uczyć się na kryzysach wizerunkowych konkurencji?

3. W jaki sposób mierzyć działania PR'owe?

4. Case study działań PR'owych, które wywołały buzz w mediach.

KTO PROWADZI 

Rafał Gruszkiewicz @rafalmichalfilipPierwsze zawodowe szlify zdobył w LUBIĘ TO - jednej z najlepszych agencji digitalowych w Polsce. Pracował w zespole odpowiedzialnym za działania digitalowe szwedzkiego koncernu H&M na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Doświadczenie w sektorze mody zaprowadziło go do wydawnictwa Burda Media, gdzie zajął się relaunchem, strategią i drogą rozwoju serwisu GLAMOUR.PL. W 2017 roku objął stanowisko Digital & PR Managera w polskiej marce Reserved. Obecnie odpowiada za globalną strategię digitalową marki.

POZOSTAŁE INFORMACJE

CENA: 390 złIstnieje możliwość wystawienia faktury.

Szkolenie ma charakter ONLINE i jest DWUDNIOWE.

Odbywa się w dniach 14-15 sierpnia 2021 w godzinach: 10:00-13:30.

LICZBA MIEJSC JEST OGRANICZONA.

Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat.

Jeśli nie możesz wziąć udziału w szkoleniu w wyznaczonym terminie, zobacz ofertę szkolenia w wersji video

Szkolenie ma formę konferencji video za pomocą bardzo przyjaznego programu ZOOM. Platforma jest łatwa i prosta w użyciu, uczestnik wgrywa się za pomocą nadesłanego linka. Link działa na telefonie oraz na komputerze.

Zapisując się na to szkolenie, akceptujesz jednocześnie regulamin naszych szkoleń, który znajdziesz tu

Do zobaczenia!

hello@pretacreate.com

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów